2006 年 7 月 8 日 星期六  |
| 08/07/06 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾俾牙LING個電話嘈醒左-口-'''
好眼訓牙,,,咁早又打黎-0-'''
傾左陣諗住再訓喇,,,
點知訓唔著喎-0-'''
咁咪起身打番俾牙LING囉,,,
同佢傾左陣,,,我就煮面食,,,
食完又同牙LING傾電話,,,,
之後就係到睇碟,,,,
睇到2點幾同媽咪去M記食野,,,,,
食完野自己一個番,,,,,媽咪就去人地到,,,,
番到屋企好悶牙-口-''
日日都係屋企,,,,唉,,,
跟住就訓教教豬喇,,,
點知訓左一陣,,,媽咪又打電話黎,,,
=0=唉,,,又嘈醒左,,,訓唔番添,,,
之後就玩電腦,,,,,
跟偽個肚就好痛>VVVVV<'''
痛到我死牙,,,,之後食左粒藥冇咩事,,,
THE ENG
|
|
|
可憐囉.....一早俾人嘈醒左
吾緊要....等我呵番牙~~
|
網主回覆
-口-係囉,,,神咁早就俾人嘈醒左,,,,
又訓唔番喎,,,咁慘,,,
梗係要呵番喇>VVV<''''
呵X22''' Posted at 2006-07-09 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|