cursorshelp
yi0713
暱稱: 怡yiii`○◎
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


2008-07-11 分類: 未分類

今日結業禮,,,

坐左2個幾鐘,,,坐到好辛苦呀@@

今年有好多人退休呀/___\

包括校長,楊副校.......仲有數位老師

相信大家最開心都係聽到miss lai退休啦`xd

下年大家唔洗驚再比佢捉儀容髮式了,,,,

校長,,,其實唔係幾想佢退休T^T

校長你d金句好得呀xd

我會永遠記住你d歌聲同朗誦聲嫁

點解退休果個係楊副校嫁,,,而唔係簡副校or黃副校><"

唔知新既校長會唔會好似宜家既校長咁,,,唱歌同朗誦呢,haha`

ps.多謝你地份生日禮物=]真係太陽能@@難怪頭先係車度整唔到-,-






訪客留言 (返回 yi0713 的日誌)


sze0227 於 2008-07-13 11:46 AM 發表:
應該多謝李俊豪xd
戈個野姐系點玩架-0-
系咪要曬下佢先架xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-0-
要有太陽光先識郁@@
Posted at 2008-07-18 06:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SUTSUT520 於 2008-07-12 12:22 AM 發表:
cm for U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`=]
Posted at 2008-07-12 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fishyuyuyu 於 2008-07-11 09:12 PM 發表:
我今日比bowie迫左去番學='[
慘慘慘
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

番學幾好呀,,,,=]
Posted at 2008-07-11 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
生日快樂=)
生 日 快 樂!
屬於我們的合照xD
你呷醋了嗎!?!xDD
2008-10-03
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 172
今日人氣: 30
累積人氣: 2081
文章分類
全部 (52)
每月文章