今日結業禮,,,
坐左2個幾鐘,,,坐到好辛苦呀@@
今年有好多人退休呀/___\
包括校長,楊副校.......仲有數位老師
相信大家最開心都係聽到miss lai退休啦`xd
下年大家唔洗驚再比佢捉儀容髮式了,,,,
校長,,,其實唔係幾想佢退休T^T
校長你d金句好得呀xd
我會永遠記住你d歌聲同朗誦聲嫁
點解退休果個係楊副校嫁,,,而唔係簡副校or黃副校><"
唔知新既校長會唔會好似宜家既校長咁,,,唱歌同朗誦呢,haha`
ps.多謝你地份生日禮物=]真係太陽能@@難怪頭先係車度整唔到-,-
|