聽日就要番大陸lu,,,,
順便去旅行`=]
8月4先番/___\
有排都唔會update了`
番到去唔知上唔上到afa/sf呢!?!希望上到啦`
其實唔多想番去,,,
因為冇得出funz/3\
電腦又唔知玩唔玩到
不過又好想去旅行wor,,,真係好矛盾@@
如果早一日番我咪可以出到一個funz lor/___\唉`
希望部電視冇壞啦`
我要睇向世界出發嫁*v*