| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 29 日 星期二  |
haha,,,,,  |
分類: 未分類 |
haha,,,琴日我提早左番黎呀xd
為左今日去書展同出funz(方生)=]
今日8點幾就起身,,,9點幾出發,去書展^^
好多人呀@@,,,我買完我想買既野已經12點了!!!
行過去搭mtr要半個鐘,,,果時已經超攰`
搭mtr去到深水埗,,,去到冇人,,,我差d以為自己行錯路@@
跟住方生黎左,,,佢同miki入左去,,,,
呢個funz唔同一般funz,,,我地係冇得入去
等到佢地出黎,,,我地就行過去方生度,,,
跟住影合照^v^
之後又入番去,,,,等左好耐先出番黎,,,走了`
我地同方生,仲有miki一架升降機呀*v*
落到去,,,佢上左車,不過有架車阻住左佢架車,,,走唔到,,,
幾分鐘後個司機先黎開去部車,,,阻住哂人地d時間,搞錯\0/
目送佢架車走左,,,,跟住有個中年男士走黎問我,,,
你睇緊咩明星呀,,,我就話方力申!!!
佢話,,,,係!?!與獸同行wor,,,,
haha,,,今日好攰,,,不過超開心^0^
|
網主回覆
haha,,,我都係呀xd Posted at 2008-07-31 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha,,,係呀^v^ Posted at 2008-07-31 03:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx`=] Posted at 2008-07-31 03:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘩...
你張相..
好羨慕啊...雖然我唔係中意佢....
|
網主回覆
haha,,,,^v^ Posted at 2008-07-31 03:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好lucky*吖 *v*' c0mment*到...回回即可xD
|
網主回覆
haha^v^
thx,,,=] Posted at 2008-07-30 11:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係,,,,=] Posted at 2008-07-30 11:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
佢只係問我追咩星而已,,,,xd
Posted at 2008-07-30 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2008-07-30 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|