違忘了qooza都一段時間了`
呢排睇奧運睇到上哂身`- -
睇到電腦都玩少左好多,,,,
連暑作都未做`@@
聽日要番學(補課)=-=
又要重拾久違了的書本,唉`
總是覺得這個暑假的日子過得很快,可能有奧運的關係吧`
唔講咁多,要睇奧運`XD