明天就是考試的日子了...
各位同學加油喇^^
頭先我呀爸用d魚尾敷係我隻腳度...
好腥呀><超想嘔
我唔敢想像一陣用水沖走d魚尾果時會有幾痛
嘔嘔嘔......
全完影響哂我食慾><
仲要今晚10:30先可以沖走d魚尾碎,help!!!!