cursorshelp
yi0713
暱稱: 怡yiii`○◎
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 6 月 11 日  星期三   晴天


考試的第二天 睡著 分類: 未分類

咁就考左兩日試喇....

時間過得真快xdd

今日的中文卷還可以吧....

明天考chinese作文同IS...

IS呀,冇聽書呀,點算><

宜家唯有自學了xdd

不求高分,只求合格

 

29/6係Stephy Fantasia Fans Club First Anniversary Celebrates Party....

好想去呀,不過要$200,好貴呀><

仲要係22號出funz時比錢...

點算,煩緊....

錢呀錢呀....






訪客留言 (返回 yi0713 的日誌)


bowie_lpy 於 2008-06-12 03:18 PM 發表:
咁我以後早d update 你就遲d去0k?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bowie_lpy 於 2008-06-11 07:14 PM 發表:
同學仔 你黎我bl0g可唔可以留cm?
咩話? 唔可以? 咁你聽日小心我打你pet pet xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我次次去親你都未update-0-
Posted at 2008-06-12 01:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuchi_1213 於 2008-06-11 05:48 PM 發表:
我而家考試都係不求高分, 只求合格
個日Stephy Fantasia Fans Club First Anniversary Celebrates Party 我都去 ah ^^
我始終都覺得 200 蚊有 d 貴 ah @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha...xd
我有99.9%去既xdd
除非我真係連$200都冇><
但你22號唔出funz,你點比錢呀?!
Posted at 2008-06-11 06:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
生日快樂=)
生 日 快 樂!
屬於我們的合照xD
你呷醋了嗎!?!xDD
2008-10-03
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 172
今日人氣: 69
累積人氣: 2025
文章分類
全部 (52)
每月文章