| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-06-14  |
分類: 未分類 |
悶....悶...悶...
今日溫地理,maths同c.hist呢3科
我未試過一日會溫咁多科的xdd
宜家去溫書了xd
唔係唔夠時間><
|
網主回覆
我今日溫maths....xd
加油喇^^ Posted at 2008-06-15 03:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有咩咁好笑呀?! Posted at 2008-06-14 03:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你要驗眼了xdd Posted at 2008-06-14 02:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
溫書都要留cm架 黎我bl0g 睇完 留個cm唔係好難姐xd
|
網主回覆
留左喇....-0- Posted at 2008-06-14 02:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX=]
Posted at 2008-06-14 02:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|