cursorshelp
yi0713
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
yi0713
暱稱: 怡yiii`○◎
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
alvinlam1993
shamae
suki426
il0vestephy
freestyle520
kanlun92
BABIIIAU
rayhome
kalaplau
bowie_lpy
Kelvin_562
lilian123
顯示全部(21)
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 6 月 18 日 星期三 雷雨
考試的第七天(最後一天)
分類:
未分類
今日終於考完試喇....
好開心
頭先放左學之後,
同呀媽去左食壽司`
跟住又去食m記...
真係大食
呀媽話我生日果日請我去食自助餐...同埋去迪士尼呀
太好了xdd
發表時間:2008-06-18 05:38 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 yi0713 的日誌
)
siuchi_1213
於 2008-06-19 01:59 PM 發表:
我估你冇兄弟姊妹炸 xDDDD
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
比你估中左xdd
Posted at 2008-06-19 02:53 PM [
編輯
] [
刪除
]
sze0227
於 2008-06-19 09:13 AM 發表:
食屎食屎食屎xd
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你食啦xdd
Posted at 2008-06-19 01:17 PM [
編輯
] [
刪除
]
nikes999123
於 2008-06-18 06:16 PM 發表:
cm4u 支持呢 ^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
thx呢^^
Posted at 2008-06-18 06:25 PM [
編輯
] [
刪除
]
siuchi_1213
於 2008-06-18 06:07 PM 發表:
你阿媽就好啦
請你食自助餐, 又請你去迪士尼
可能你冇兄弟姊妹哇
我就冇你咁好 lu
我有細老妹 我阿媽唔會淨係錫我一個
乜都要分享 .....
不過冇咁悶 ........
我都好想生日去食自助餐 ah ^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你又知我冇兄弟姐妹既?!xd
我已經慣左一個了^^
Posted at 2008-06-18 06:24 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 yi0713 的日誌
]
最新文章
•
生日快樂=)
•
生 日 快 樂!
•
屬於我們的合照xD
•
你呷醋了嗎!?!xDD
•
2008-10-03
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 172
今日人氣: 79
累積人氣: 2035
文章分類
•
全部
(52)
每月文章
•
2009 年 02 月 (1)
•
2008 年 10 月 (4)
•
2008 年 09 月 (4)
•
2008 年 08 月 (4)
•
2008 年 07 月 (11)
•
2008 年 06 月 (20)
•
2009 年 02 月 (1)
•
2008 年 10 月 (4)
•
2008 年 09 月 (4)
•
2008 年 08 月 (4)
•
2008 年 07 月 (11)
•
2008 年 06 月 (20)
•
2008 年 05 月 (8)
MORE...