今日出哂兩個funz`
由11點幾企到5點幾...
攰死人喇/0\
早餐同lunch都冇食-0-
我竟然一d都唔肚餓wor...
今日出第1個funz(奧比斯@stephy),係我出咁多funz以黎,第一次企得咁得近xd
stephy超令,d相好令^^
不過第2個funz(我的最愛dvd簽名會@小方,stephy&miki)冇影到相呀/0\
我冇影到方力申呀
今日力申超令仔,stephy超令女^^
今日用哂d錢,破產喇/3\
宜家隻腳攰到好似唔屬於自己咁-0-
好想快d到29號(Stephy Fantasia Fans Club First Anniversary Celebrates Party)呀^^
|