今日番學(對卷日)`
派左hist`geog`chinese`maths`eng`
maths唔合格`
不過maths唔合格對我黎講係好正常`
其他科都ok既`
聽日派IS`C.HIST`中/英文科其他果d卷(作文`listening`)
到目前我有一科唔合格`
希望其他未派果d科唔好唔合格啦`
不過希望愈大失望愈大xd
快d到29號啦`^^
唔知各位fans諗到送咩比stephy未呢!?