今日係fans club成立一週年的大日子
祝欣賞會一歲生日快樂
希望fans club愈黎愈人強馬壯xd`
今日玩遊戲果陣,我地張枱贏左^^
有得玩第2輪`
跟住上台玩....
我企係stephy隔離呀*v*
超緊張....
stephy仲係咁比支咪我,問我識唔識....
stephy真係超叻女...一講就知個答案^^
雖然差一題輸左...
不過可以企係stephy隔離,我已經好滿足
仲有`fans club既聚會仲好多嫁ma^^
一定有機會可以同stephy合照=]
support stephy forever!!!
|