〝友誼×種子〞
相信識我既人都已經知道,但係點都要重新提一提:
『本人係一個絕對不負責任既人!
正所謂你死唔關我事。』
所以當閣下黎到呢個日記既時侯,請不要抱有期望。
yi881903
暱稱: Yi
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006 年 8 月 12 日 ...
日記新用法
屈服了‥Orz
嘿嘿嘿嘿嘿…
有想我嗎~?
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 347
今日人氣: 1
累積人氣: 3814
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 15 日  星期三   晴天


joey姐個網~~ 分類: 未分類

  你是個活躍的人,愛好自由,喜歡旅遊,喜歡到處跑不想被人管,對於所有的娛樂都喜歡,因此你認識許多不同領域的人,人際交友很廣闊。
  你的心態上總是想要追求更高層次,因此無法安於現狀,在人世間跳來跳去,甚至是漫無目標;但也因為如此,你的反應比別人快很多,有狀況時的變通能力很強,同時你的變化性也最快、最多、最大。
  在感情上飽受折磨,往往你會自尋煩惱,不知道什麼才是自己想要的,哪裡才能找到幸福,其實要得到真正的幸福和快樂,在愛情與工作上一定要步調一致,因此你必需審慎的思考,選擇一個最佳且最適合的目標,並且下定決心將其他的誘惑拋諸腦後,只要不再迷惑、留戀那些目標以外的事物,幸福一定很快來到喔!
  你的生命目標是展現個人的才華,並且享受人生的各種變化,但是你最好的生活方式是跟別人一起合作,比如是事業需要伙伴,或是人生需要伴侶,最好是夫妻倆一起合作創業,合作經營。
  由於你的生命目標覺得人既然來到世間,就是要到處旅遊,不斷的變化成長,吸收知識,常常出差增廣見聞,你就是有這種想法的人。建議你有伴侶的支持,更能享受人生的快樂喔!
  你的個性特徵是有獨到的想法及意見,思考靈敏,立場堅定而不易被動搖,喜歡批判性及說理性的表達方式,常有驚人之語和特殊見解,但有時候不理會他人的想法,會顯得太獨斷了!
  你的優點是人緣好、口才佳,富快樂開朗的一面,因此很適合出來跟人交流,建議你選擇一個方向,努力去達成與人的良好互動吧!。
  你的缺點是太隨性,有時會無法控制自己,一下子忽然興高彩烈,想到什麼就衝動去做,到處發揮精力,缺乏明確的目標,可能浪費太多精力了。
  你的天賦潛能是在變動中求生存,如果歸納出一些趨勢,則偏向比較動態的,因此你可以選擇的行業很多,需要發揮口才的、隨性一點的自由業最適合,比如公關,外交,或業務,推銷這類的人,所有需要靠人脈或朋友的工作都很好,而如果是在固定的行業裡,則最好做些變動的職務,或必須常常出差往外跑的,都可以發揮你出你的潛力。






訪客留言 (返回 yi881903 的日誌)


天之驕女 於 2005-06-24 04:26 PM 發表:
久久一筆~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



彤彤 於 2005-06-21 06:39 PM 發表:
 
D人轉筆轉得好勁=.=...
我連基本的都做不到=口=...
一下都轉唔到的我十分悲哀呢...
(畫圈圈...)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-06-21 12:24 PM 發表:
 
係呢個呀=.=唔好誤會
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪好可愛先=3=
Posted at 2005-06-21 04:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-06-21 12:58 AM 發表:
我比隻豬嚇親=.=.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

妳稱呼佢為未免太可愛化左佢啦掛=.=
Posted at 2005-06-21 11:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yi 於 2005-06-18 10:01 PM 發表:
mms://kitty-choi.no-ip.info:8080
一個幾令人無奈既電台= =" ... 搞笑=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一隻好可愛既豬仔~~
Posted at 2005-06-18 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-06-18 06:25 PM 發表:
瑩瑩呢d就叫火上加油= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

學到我7成功力^^~
Posted at 2005-06-18 06:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Edward 於 2005-06-18 10:28 AM 發表:
我指的改變,只是叫佢努力d...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘿~如果你真係熟我既就無更加無可能講呢句,
努力d喎~你未見過我努力姐~
而且我努力既對象同你要努力既對象唔同
你同我跟本就唔同觀念架啵~咁你就緊係唔會見到我努力既一面啦
Posted at 2005-06-18 02:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Edward 於 2005-06-18 10:28 AM 發表:
你的朋友還真夠朋友...
完全支持你原有的'人格'!!
為何沒有人支持我的理念=o=
我都想找到成班想法與我一樣的人一起...(最好就無友不如己者)
同埋我唔係盲,我知道要改變holly未免有點難度,而且身為一個只識左半年有多的'新同學'未免有點做得太多了...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

首先.呢度係我既地頭~~
你做既事未免太抵死了吧,跟本就係叫人討伐你既
其次,本身我識佢地果陣就係咁~~
做得朋友就係証明佢地接受而且好鐘意我呢個格~~
如果你覺得我咁既格同你既要求唔夾,咁我都幫你唔到架啵
Posted at 2005-06-18 02:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



彤彤 於 2005-06-18 08:57 AM 發表:
汗...
皓皓你不要懶...打多9隻字+1個標點算喇(我今日睇到有人說我:)=.=...
我地知你心先明咋=3=~
其他人唔明...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地知你 先明咋=3=~
其他人唔明... 
我愛死妳呢兩句=3=~~
Posted at 2005-06-18 02:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



瑩瑩 於 2005-06-18 07:44 AM 發表:
  可琳唔准偏心= ="﹗家下係有人唔睇清楚野
  而且仲話holly添>_<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原來可琳姐係想偏心護短@@~~
Posted at 2005-06-18 02:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]