〝友誼×種子〞
相信識我既人都已經知道,但係點都要重新提一提:
『本人係一個絕對不負責任既人!
正所謂你死唔關我事。』
所以當閣下黎到呢個日記既時侯,請不要抱有期望。
yi881903
暱稱: Yi
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006 年 8 月 12 日 ...
日記新用法
屈服了‥Orz
嘿嘿嘿嘿嘿…
有想我嗎~?
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 347
今日人氣: 4
累積人氣: 3817
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 27 日  星期一   晴天


本文不設題,請自行作答 分類: 未分類
2點幾嚕~自從5月尾發生左好多事之後,
我都已經好耐未試過夜訓嚕,呢排就算係夜訓都唔會係玩電腦。
呢排....夜晚又再變成我出沒既時候啦
同樣係因為發生左好多事,所以我又變得夜訓~又鐘意痴住部腦
亦都可能係因為夜晚~平時同我玩開既人都訓左~
突然間好有心機咁,想用個日記寫下呢排既事。
 
最近發生既事好多好多好多~~多到唔知由邊度講起
就講d我記得架啦 :)
由會考完左開始~我就多左去打波練波
基本上開頭果段時間除左打波都係收埋係屋企多
過多左一排~唔知幾時開始發現原來羅源都好得閒~
就多左搵佢玩...起初就打波同玩兩樣都間中做下
後來經過左某d事件,某d活動
就開始覺得,原來咁打波係練唔到d乜架-"-
之後就一心去玩多~~
(講落都有少少對唔住熊哥~因為我掛住去玩所以係咁推佢唔打波._."""llllll)
 
又過耐左~開始同仲哥禧哥佢地玩得更加多
玩玩下~~又發生左好多事-0-"' (煩耶~愛生事hoyi)
記得有一次同joey,瑩瑩佢地坐係度傾計~
唔知發咩神經~興起左講完野之後『收番』同埋『繼續』本來話題既"口號"
果陣無咩特別~不過而家先知道,原來有好多野講左就係收唔番,更加無得繼續
要講小河一句『如果擁有那麼難  那就學習放下吧』在下正在努力學習中>w<
(呢度無咩好講~其他我想多講,或者係唔記得哂嚕~跳落下一part)
 
其實呢次寫日記都係有原因先寫既~
呢次有2樣野我係好想同哂所有人講~~
首先係開心既
係我仲考緊mock果陣~我同一個好好好好好好好"朋友"既人嘈左~
(呢個人我諗除左joey之外應該無咩人知係邊個,我都無打算公開比你地知a_a)
至於咩事嘈我都唔想講嚕~~都幾荒謬下=___+"
嘈左呢個就緊係唔開心啦~點做開心既事呢?
咪就係因為我同佢好番囉^^~好開心好開心好開心喔~!!
不過!!嘈過始終都係嘈過,唔再係原本咁好啦
就算可以回復番未嘈之前,我都已經再無打算繼續~
畢竟傷過就係傷過~可以同佢好似以前咁傾番計吹番水串番咀我都好滿足嚕
就算係何b都一樣~既然佢曾經犧牲我地呢d朋友而為左佢條仔,
比著而家已經佢散左,我都唔知自己仲可唔可以接受番佢做朋友,畢竟佢真係傷到我
所以我而家可以同番果個人做朋友,仲可以傾番好多其他人傾唔到既野,
我真係勁開心~~個個都要為我開心丫~~笑下先
 
好啦~笑完啦,到第2件事。
聰明既人應該睇到啦,我之前話『首先係開心既』即係跟住就會唔開心
如果你地黎呢個日記係為左分享我既開心~咁你可以走先啦
因為呢件事我真係真係真係好唔開心!!
邊個有咁大威力?我一樣唔會講佢出黎,不過呢排有陪我既人都會知佢係邊個
電視"情迷黑森林"果首片頭曲d詞填得好好,好靚~
"一生分四份  父母知己尚有工作  還有那份叫作有情人"
相信能夠影嚮到我既亦都係呢4個~~而我最重視既就係知己,亦都係朋友
可以令到我好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心既亦都係得呢樣~
果日我地係夾埋黎整蠱佢~之後仲嘈左幾句~~
事後我都知可能係講得過分左~
但係都已經幾日既事,平日我絕少做既道歉我都做過~
錯我又認左~基本上要做既我都已經做哂~我已經唔知仲有咩可以做
如果係以前d同學,我真係由得d人嬲死佢算啦
我會認真咁道歉係因為我重視果個人果個朋友
但係得番黎既居然係"點解咁多人死唔見你死"呢d咁既答覆~
我好無奈,好無癮…其他人既諗法我唔知唔明~不過我絕對唔會對朋友講d咁既野
因為呢d說話,無論有心無心咁講,都係好傷人的
 
將唔開心既事擺尾打出黎係岩架-0-
因為我已經無哂心機再打,今日都打左好多啦
熊哥你應該唔會再話我敷衍啦掛~
但係你要知道,我每次認真咁打日記既時侯,多數都係唔開心先會咁做
因為開心既事我多數同朋友一齊過~唔駛寫的
(同埋我有d自虐傾向@o@~唔開心就唔會比自己舒服~幾累都唔會訓所以先黎打日記)
如果你真係咁想睇我認真咁打日記既話.......
首先加重你係我心目中既地位,因為我認得入眼做朋友既~我就會好重視
之後再試下狠狠咁傷我一次吧,整得喊我既話有大獎喔  咁我就又會去寫日記架啦cc"
 
 
同埋有一個好重要既事要講~~基於我心情and情緒不穩既狀態下
初步估計我會放棄oral唔考既機會有70%左右
大家如果係15:30之前見到呢篇日記既話,盡可能勸下我吧
或者我會比人煩到去考既^^~  (如果某人唔嬲既就更加好啦~飛的都飛到去考-0-)
唔好怪我呢次d字無加大and轉色,更加唔好嫌佢單調and清一色好悶or令你睇到眼花
因為我真係好無心機做d咁既野~要記住~我.已.經.好.唔.開.心.中
肯打日記係因為..........上面有講:)
                         我已經好乖架啦,唔好咁多要求





訪客留言 (返回 yi881903 的日誌)


YU 於 2005-06-27 09:35 PM 發表:
見你打咁大篇野就真係少有= =
不過我唔開心個時都會無啦啦想做d平時實唔會做既野--(例如溫書--∼?!,但係唔開心都專唔到心溫嫁啦 所以同無溫一樣)
不過呢∼
你入邊話”唔好嫌無轉色所以睇到你眼花”
咁其實我想講唔轉色仲好
轉左我先眼花
仲有....
er 唔知我過左鐘未呢--
去考試啦 就算你自己真係唔想考
都當去”煎”下屍底啦(黑心@▽@〣)
有d人好比心機讀可能就差個小小分升唔到上去嫁啦--∼
雖然我知你唔會幫佢=     =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

閱= =~
Posted at 2005-06-27 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CKM 於 2005-06-27 01:16 PM 發表:
汗-_-"
 
我對於d事件發生經過唔多清楚....
但我覺得果個人都可能係一時"火摭眼"
可能一次道歉係唔夠...睇下個人發揮
如果以我既方法...我可能用時間中既真誠打動人-_-""
如果真係好唔開心....好快d訓一教,沖個泡泡涼...聽日朝早吸啖大氣...呼出黎
 
考試??去考喇...有幾多個考試姐??咪最後一個囉.....(激將法係唔多得我諗-_-")
 
最重要都係訓一個大教......先會有輕鬆既頭腦去解決一些事情.
假如...我既說話中有咩得罪...請多多包涵-︿-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.= 唔理啦~氹到唔識氹嚕~
果陣時你同阿邊個都無咁難搞~不過少左個人陪我玩好唔慣〒▽〒
唯有等佢自己嬲完先算囉~~無計架~做得既都做哂~又唔係我錯-0-'"
 
考試?? 緊係唔制啦~嘰嘰嘰嘰嘰
 
訓喔~要有心情先訓到架>w<
人家訓唔訓都咁無腦架啦~~你得罪唔到我既~~
呢度得罪得人最多果個都係熊哥~第一次見有人會搞到比人討伐@@"
你要繼續加油留言搞事同熊哥爭個高低喔 ~~我支持你丫~~wakakaka
 
Posted at 2005-06-27 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-06-27 01:00 PM 發表:
=~=我唔知自己係第幾個勸你~
原來我係第3個>0<太過份喇~~
 
乖啦~~去考oral囉~~
去坐下都好嗎~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有三甲都好叻架啦~~~
有人仲未知丫>w<
唔制~~~我要去玩
Posted at 2005-06-27 01:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



語悠 於 2005-06-27 12:56 PM 發表:
整得喊你既當然有大獎啦--∼
大獎就係不得好死,比人圍打--+
我會係圍打人之一....
oral....唔好去考啦--
我考完之後都心情唔多好=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解妳會知道獎品係咩架>w< 太神奇啦~~
哈哈哈哈~~我愛死妳果去唔好去=3=
Posted at 2005-06-27 01:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



某人 於 2005-06-27 11:15 AM 發表:
1. 唔好再話帶左個妹出黎就搞成咁果d野,聽一次嬲一次
 
2. 基本上嬲同考試係兩回事
 
3. (疑問) 玩既人考試前究竟有冇溫過書?
 
4. 都係為左個小朋友而平反,我要代佢講句: 我都無錯!!點解要咁話我??!!
 
5. 依篇日記基本上發現唔到所謂有提到既開心,feel唔到
 
6. 去考試!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

1.唔關我事無得答
2.本人心情唔好就乜都關事,就算玩都係一樣唔想去
3.無,因為咁就更加唔想去=.="
4.到條友仔講過個小朋友有錯,邊個人話過佢,篤佢出黎我蒸左佢
5.某人你試下唔開心果陣打d開心既字出黎,我自問做唔到
6.恭喜,你係第一個勸我既人!! 不過你失敗了,請繼續努力
7.呢個我加既,黎得我板就唔好藏頭露尾,我唔知我知唔知你係乜水
   不過如果比我發現你係邊個,一定會將你好似ckm咁對待!!
Posted at 2005-06-27 11:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



瑩瑩 於 2005-06-27 07:57 AM 發表:
......咁長的確好難得 但我寧願妳懶 打少d野 都唔想妳打咁多野 好擔心妳啊
收番......繼續 冇野可以收得番架 玩左就更加收唔番
要3點30前佢唔嬲妳?佢冇咁早起身架= ="
我唔知佢今次做咩咁激氣 更加唔知你地搞過d咩黎
見到你地咁.......我都唔知點啊
妳講得好好啊 有d人認左係朋友就會好緊 好重視
妳講起何b 我同佢......可以話冇事 但係 以前同佢講得既野 依家都唔講得
你地啊~~都係我既朋友 我都好緊好緊好緊你地架
唉~~好似係我帶個妹出黎搞到咁大件事咁 嗚.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

8點起身妳痴線架@@~!!
咁熊哥話要睇日記嘛~咪比佢睇下囉
驚呢~嚇得下人架我-0-
何b佢無救架啦~果次佢嗨我嗨完之後我地都已經無哂野講
咁岩撞正姐~就算唔係妳個妹,要發生既遲早都會既
Posted at 2005-06-27 11:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yi 於 2005-06-27 03:00 AM 發表:
唔覺唔覺篇日記由2.13打到2.58
差唔多成個鐘~~自虐的∩_∩∼☆★累死人嚕!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打完又改改完又留言留完言睇一次又改~~~
前前後後已經3.20嚕~~唔信既自己睇番時間~
真係好累好眼睏= =" 打機果陣都無咁慘~
繼續唔比自己訓~~~落街跑兩圈先@@…咪傻啦-0-
早抖~早晨? 唔知啦~不過我估我最快都要4點後先訓到^^~
打完字心情好左少少~~成篇都係用倉頡打架!!我好叻>w<
Posted at 2005-06-27 03:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]