〝友誼×種子〞
相信識我既人都已經知道,但係點都要重新提一提:
『本人係一個絕對不負責任既人!
正所謂你死唔關我事。』
所以當閣下黎到呢個日記既時侯,請不要抱有期望。
yi881903
暱稱: Yi
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006 年 8 月 12 日 ...
日記新用法
屈服了‥Orz
嘿嘿嘿嘿嘿…
有想我嗎~?
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 347
今日人氣: 3
累積人氣: 3816
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 30 日  星期四   晴天


租約期滿,清貨速銷 分類: 未分類
呢度無野睇請快離開
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
猶豫左好耐~到底落唔落手打日記好呢..."
 
前排同娘親去左睇骨頭~去左太古...'"
我幾耐無再出太古果頭呢?
..........照計應該就係2個月前既事嚕
由mock果排開始就已經無出啦~
諗番起果陣時~再諗下個原因~除左無奈and無奈都係得無奈=.='"
唔想講太多=___= 嘔死~joey姐〒▽〒~~~~~呢段野我係打比妳睇架~
 
講番轉頭先~~做乜我開個咁既主題~又要猶豫打唔打日記呢~
其實係咁既~~呢排睇左好多人既日記~識既唔識既熟既唔熟既都有睇
發覺原來日記真係要黎做日記架@@~
唉=_________= 邊有人會好似我咁玩野架呢~兒姐妳好差勁喔>w<
套番熊哥一句話~
『你還是寫一些值得回憶的事情吧.. 
   不要再係咁是但sub d野頂當...』唉~真係無得比~
但係又套番克勤and伊汶合唱既一首歌~
年紀小  不等於我是錯 
     盡情活著  為何代表闖禍
』真係唔明..."
係呢個社會入面,自己走自己果條路叫做唔合群;
係別人既心眼裡,以我既方式去對待人叫做玩弄。我無言以對。
 
熊哥話我唔認真~小熊話我講d野成日玩佢~最慘係成日都比人誤會~
更加慘情既係我由得d唔關重要既人誤會都有錯~~
咁又要比人話我惹事=____________='" 咩世界!?
唉,都已經精通八國語言架啦,估唔到仲要我做埋隻鬼你地先滿足
唔通真係要咁假你地先滿意!?
如果真係要我做d咁既野,好.............唔好意思,我呢世都做唔到
與其係咁的話,倒不如快d摺左個板佢~收埋自己仲好啦,
費事又再無啦啦得罪人喇~~已經有一個唔想再多~"~
 
 





訪客留言 (返回 yi881903 的日誌)


CKM 於 2005-07-05 05:39 PM 發表:
我聽錯左咁-0-
不過聽收音機講好似話係-0-
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

放流料死罪黎架啵~
Posted at 2005-07-05 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yu 於 2005-07-05 10:41 AM 發表:
小朋友=.=
咁天空有星星係正常既
而且唔會係木星
木星咁遠 你係唔會成日見到佢=.=
仲有
個咩咩撞擊d光係係琴日香港時間既"下午兩點"
即係你成日十一點幾先留言佢撞完十世啦
佢撞個時見到d光仲要係"西半球"先見到
雖然我平時只係聽過南北半球
總之就唔會係你個時間啦
last一樣 星星唔發光你都見佢唔到啦係咪-.-?
 
p.s.今日中三派位 返黎無聊得很 到各大遺言板吹水ing
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你咁無聊啵
Posted at 2005-07-05 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CKM 於 2005-07-04 11:07 PM 發表:
今日7月4日夜上11點左右
見到天上有一粒星星
聽人講好似係木星.....
我立即起身起....到處講比人聽....
但冇人去睇......好可惡....
仲等我就訓前都開機/.\
大家睇下喇~~~~~粒星既附近有粒光...唔知好似係咩咩撞擊既光....
 
講錯唔好話我-0=
 
雖然唔多關日記事...但我真係好興奮...唔知點解會到處講比人聽-_-""
....請大家留意下天空喇......
不過-_-唔知今次睇到星星點解咁high-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Edward 於 2005-07-01 11:47 PM 發表:
看來我還是應該小說兩句...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

No CoMMeMT
Posted at 2005-07-02 02:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-07-01 11:39 PM 發表:
雄哥傷害緊我既兒姐,
太過份喇 <<怒火中燒!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉~~~
呢d人要拉出去陳記後門餵狗啦XD
Posted at 2005-07-02 02:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yu 於 2005-07-01 06:05 PM 發表:
===.===
我要去平機會告你年齡其視=  =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去吧
告得成姐姐請你食波板糖
Posted at 2005-07-02 02:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Edward 於 2005-07-01 03:25 PM 發表:
還有,別人說幾句,你反應便那麼大...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

回覆同下
Posted at 2005-07-01 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Edward 於 2005-07-01 03:24 PM 發表:
怎麼有一種像是被人攻擊的感覺
有好多野唔明可以講到明...
而且我都好有興趣知道別人的事~
日記的用處有很多...
 
我只是想提醒你...
別讓你自己有一天發覺你自己是虛偽的...
這樣的感覺很難受=o=~
 
就本人而言,為了把所記的事情真實度提升到最高...
我的日記是打落自己部電腦到而不公開...
 
但係對於一些熱情的人來說,他會把每日(或者每月一次~哈哈)的事情打落日記
讓朋友得知自己發生了什麼事,和提升大家的熟識度
 
別人說的話,你覺得不爽,大可以不理會...
不過,在你人身中的社交圈子不會一世子也是這樣固定...
總有一天你要面對別人對你的批評,讚賞等...
我覺得應該趁早建主自己的立場
就像:我只做快樂的事,我做我喜歡的(班中已有人能夠做到...)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉......你d留言我睇左頭果幾句已經唔想睇=.=
跟本就無得覆,你仲係唔明
 
Posted at 2005-07-01 05:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-07-01 02:07 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-07-01 11:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-07-01 12:09 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-07-01 12:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]