〝友誼×種子〞
相信識我既人都已經知道,但係點都要重新提一提:
『本人係一個絕對不負責任既人!
正所謂你死唔關我事。』
所以當閣下黎到呢個日記既時侯,請不要抱有期望。
yi881903
暱稱: Yi
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006 年 8 月 12 日 ...
日記新用法
屈服了‥Orz
嘿嘿嘿嘿嘿…
有想我嗎~?
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 347
今日人氣: 1
累積人氣: 3811
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天


哈哈哈哈哈..."""" 分類: 未分類
話說...我好似好耐都無寫過日記--"
講真啦~其實何止寫丫,睇都未睇過
不過算啦,睇怕大家都慣左~我諗黎既人都會差唔多無哂XDD
 
唔知打咩好~"~
呢排既日子都係咁過~唔覺得有咩野係特別到要打出黎..
硬要講...唯有講下我既戰況吧 = ="''
 
呢排愛上左隻ONLINE既槍GAME~如下
本來其實我對呢家野都係興致缺缺..
不過悶悶地就試下啦~更何況佢係某某星人介紹既..唔玩會慘死呢XD
但係開頭玩就真係會激鬼死架 吼~~~~~~~~
D制前後左右上下跳爬都唔識分~行兩步就比人射鬼死~
激到我唔想玩@Q@!!!
點不過第二日見到同我同時玩既細佬玩得好勁= ="
佢問我做乜唔玩,我答佢好難控制之後唔玩~
佢就唔出聲繼續玩~(不過我係佢隔離見佢玩得咁勁好唔抵得=.="')
 
之後果晚食完飯我就入房玩多次佢~~由9點幾開始玩~
死左百幾次 .........不過我開始上手啦^(++++++++++)^
玩熟左之後成晚都唔捨得停~玩下玩下先知原來已經玩到AM5點幾=.="
(不過成晚都係同一班戰友呢@Q@  養成左超好既默契~勁爽)
由果晚開始就玩到而家~~(亦都係因為一晚時間我就超越左我細佬CCCC"超勁=wvwvwvw=)
隻GAME開頭係難控制左D,不過D景超超超超超級真~
以立體GAME黎講算係我覺得好好既作品XD~
最正既係超有WAR GAME FEEL喔=3=~
 搞到我有D掛住以前個契哥帶我玩WAR GAME果陣~~(但係WAR GAME打中會好痛痛痛痛痛>~<")
唔知佢結左婚之後仲有無玩呢cccc"
 
仲有咩要打呢 岩岩仲諗到幾樣架...而家又唔記得左=.="
算呀~~由得佢~等我下次有野打先打...呀!!!又記起左另一件事
就係...今日有個超級可惡既下等小人出現左!!!!!!!!!!
佢今日打比我~~問我今晚有咩做,
本來以為難得打到黎~今晚有得去玩啦~~
點知個狗人!!!!!佢竟然係打黎問我有無野做,之後既目的...
係為左話比我知佢今晚有野做!!!可惡!!該死!!激死我啦!!
超S級大壞蛋!我今晚要開多幾槍射多幾百個人黎消我心頭之仇!!
(哼!而家就去射死佢 !!)
 
另外仲有一件事∼就係瑩瑩佢生日要唱K∼
我報左名架啦~其他人自己搵瑩瑩報啦XDDDD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(真係搞得成唔該真係真係要通知我- -")  





訪客留言 (返回 yi881903 的日誌)


winnieip 於 2006-02-09 10:57 AM 發表:
好耐都冇黎過囉!
之不過咁並不代表我唔記得你喎,
鍾意係唔洗成日掛係口邊!
暫時講到呢度先!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我番來囉^^~
Posted at 2006-02-18 03:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



輝 於 2005-12-26 11:14 PM 發表:
好耐冇黎啦...亦好耐冇同你講過野...
 
但你個日記依然係冇更新的,,,仲記唔記得我係邊位,,
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

輝少嘛~你同希少我都仲記得~
幾時肯得閒出來食餐飯丫^^~
Posted at 2006-02-18 03:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



your dearest winnieip 於 2005-12-01 12:55 PM 發表:
星期六唱k我唔黎啦!唔好意思想
   重有ive22/12開始放假啦!
   好快大家又可以見面啦!
   不如christmas找一日出黎大家聚下,好ma!
   miss you all (朋友仔!見者有份!)
   呵呵!唔講住啦!bye!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnieip 於 2005-11-29 12:46 PM 發表:
都唔寫日記既???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-11-28 04:51 PM 發表:
留過言先~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-11-16 10:49 PM 發表:
親愛的~
未知你下星期5會回校嗎?
 
i think i will go back at that day,
hope can see you~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-10-22 09:32 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-10-29 02:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



瑩瑩 於 2005-10-13 06:57 PM 發表:
既然15好d既~~就15啦﹗時間地點冇變 不過提早一日啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

為左唔好遲到~~我今晚唯有打天光唔訓吧
Posted at 2005-10-14 09:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



瑩瑩 於 2005-10-13 06:36 PM 發表:
咁就16號星期日10點30天瑞輕鐵站等啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-10-11 10:33 PM 發表:
唔係15咩@@
 
就係同佢同一分校- -
成日都會撞到佢- -
 
我心裡當然得你啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁就16號見啦~
Posted at 2005-10-13 04:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]