呢排好少打日記.. 我諗我對呢樣野.. 越來越唔提起興趣喇/.. ..........-->............-->... 自從我升左中三...家姐升左大四.. 每個星期日都已經唔同喇.. 唔想出去見到佢...又冇野講... 唔出去...自己係房又唔知做咩好.. 唉.... 好悶呀...!!!自己一個..--! _______________________
P.S.... 我地之後係唔係真係會變成咁呀!?
係?!