| «‹ June 2013 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|
2010 年 3 月 31 日 星期三  |
無聊  |
分類: 未分類 |
今日放假啦
不過好悶
要盡快做晒D功課
返大陸玩
睇完記得要留CM呀!!
|
2009 年 11 月 15 日 星期日  |
2009-11-15  |
分類: 未分類 |
今日我同爹de、媽咪丶細佬一家人去太平山頂
首先我哋坐觀光纜車
開車條軌道超斜
跟住上到山頂凌霄閣睇風景★
點知個天陰陰濕濕,搞到睇唔到風景
總超大風添
你哋睇完就要留cm呀! |
細佬  |
分類: 未分類 |
今日本來一個人玩電腦好哋哋
我細佬就放學
我就無理佢
佢行過黎睇我玩
初初無乜嘢
後黎就開始係我耳邊吵
跟住我同佢就開始吵起黎
留CM呀 |
|