今日係平安夜
Choir要表演
昨天練得好辛苦
今日又係10:00返去
又練。。。
1點幾就出發去唱la
到OK多人
比想像中壞
開頭都OK的。。。
但之後大家想唱錯了
OH,NO
很失敗
算。。。
今年Christmas氣氛冇去年咁好
冇咩人約(其實係自已唔想去.......)
最後祝大家Have a happy christmas season!!!