yi_acerbic
暱稱: yi_acerbic
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« February 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
最新文章
2010-09-24
2010-09-17
2010-09-01
2010-08-29
2010-08-12
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 460
今日人氣: 30
累積人氣: 4156
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


2009-08-29 分類: 未分類

今日同阿媽,,阿姨去行街.

去咗豐澤之後買咗部"好易通",,

不過個價有少少貴.

之後去百老匯睇睇熨斗,,買咗個新既.

本來買手機,,點知冇個部.

去喝嘢之後就去睇睇返學鞋,,

學校改D校規又話要鞋底高,,

又話..........................

迫於無奈就買咗對,,

個樣都過得去,,

現最擔心係頭髮問題.

有冇人可以幫幫我???

發表時間:2009-08-29 07:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 yi_acerbic 的日誌)


choi57yan123 於 2009-09-02 02:19 PM 發表:
哦~
真係好難~
我都覺~
=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lilotitcc 於 2009-08-30 11:53 PM 發表:
哈哈 好好笑","
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SweetTCC 於 2009-08-30 07:13 PM 發表:
我唸住我夾埋一邊囉`.-.
8/2分界`x)
咁咪唔洗剪囉`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



choi57yan123 於 2009-08-30 10:30 AM 發表:
頭髮問題??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 旁邊耳朵兩鬢要束起呀!!!
 救命!!!
Posted at 2009-08-30 06:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lilotitcc 於 2009-08-30 12:49 AM 發表:
好易通真係好d咩???
我諗我幫唔到你..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]