yi_acerbic
暱稱: yi_acerbic
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-24
2010-09-17
2010-09-01
2010-08-29
2010-08-12
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 460
今日人氣: 3
累積人氣: 4055
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


2009-09-04 分類: 未分類

今日終於番全日制啦~~  (累死我啦!!!! )                                                            

科任老師都知得七七八八,,

班主任係安sir & DR.Yeung,,

睇到DR.Yeung做我班主任,,我有一種無奈同悲慘感覺.

一想起這年對着他,,就想''暈''了.看來GEOG將會整年不合格,,

天啊!!!!!這個安排會不會太離譜了.

安sir 教中文,,不過我個人認為MISS CHOI 好過安sir ,,

惟有希望下年MISS CHOI 會再教我中文.

講回今日,,第一堂就上中史,,

中史老師都OK,,宗教老師更OK.

MISS莊 竟然記得我科長的職位,,倒霉了.

今日P.E堂最棒,,''佢''走咗~~~

自由活動,,呵呵呵!!!(又偷懶)

放學等阿樂一齊番屋企.

放心,,就算唔同班,,我地都會同你一齊!!!

現在最希望上MATHS,, L.S堂!!!!

發表時間:2009-09-04 07:26 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 yi_acerbic 的日誌)


小學同學 於 2009-09-10 07:06 PM 發表:
DR.Yeung真係咁煩咩???
咁我今年要祝你好運囉!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lilotitcc 於 2009-09-08 06:09 PM 發表:
個個死D.r "88"啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waiyuenki 於 2009-09-06 11:00 PM 發表:
回cm比你啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yky907 於 2009-09-05 08:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-09-06 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lok_jai 於 2009-09-04 07:56 PM 發表:
係係係;我聽話下xd
如果似dr.既話呢
你真係買定棺材都得嫁啦xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]