| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2009 年 9 月 15 日 星期二  |
| 2009-09-15 |
分類: 未分類 |
今日掛8號風球 ,,唔洗番學.
不過本身都打算今日請假,,
因為我又病~~~咳咳咳.
今日成日都唔舒服,,  
我好辛苦啊!!!!
下午慧姨同佢個仔一齊黎我屋企,,
唔知黎做咩.佢個仔無緣無故打我個頭,,
又痛~~~~
慧姨話佢帶我睇醫生,,不過因為掛緊風球,,
好多私家醫生關咗,,
媽媽打電話講咗4點掛號,,
點知太多人去睇,,尤其小朋友,,
睇私家到要等咗1 個鐘,,
唉!!!!!
聽日都唔知番唔番到學,,
諗到 DR.Yeung 話無番學D規則 ,,
我暈了~~~
睇黎今次都無得好好休息. 
|
| 發表時間:2009-09-15 07:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我岩岩申請左qooza希望大家多多支持
做朋友好唔好?
去我的網睇睇la
http://blog.qooza.hk/comingss
|
網主回覆
攞住個包包就係我!!! Posted at 2009-09-18 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈... 佢係禁架la 不過你都有個靚仔ar sir教=]
|
網主回覆
你指靚仔阿Sir教係安Sir?? Posted at 2009-09-17 05:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx!! Posted at 2009-09-16 06:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|