yi_acerbic
暱稱: yi_acerbic
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-09-24
2010-09-17
2010-09-01
2010-08-29
2010-08-12
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 460
今日人氣: 12
累積人氣: 4138
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


2009-10-16 分類: 未分類

今日早會就落微微雨,,

早咗上去,,問波仔,吳華輝,,女班長''風從''同改正,,

好采今日係安sir,,搞掂咗個''風從''.

RS堂發白日夢,,悶死啦~~~

不過都有聽書嫁!!!!

小息主席請我地食瑞士糖,,

我要抺茶朱古力,,唔係瑞士糖,,

星期一又有糖食,,YEAH!!!

''龜榮''講書悶死啦~~~

下年唔好再教我IS,,拜託.

返屋企食飯,,行樓梯見到陳sir,,講咗陣!!

sir講''陳sir(陳惜健)讚你乖啵''

我講''我好衰啵''陳sir講''你上堂笑佢定係傾計??''

我講''我乖囉!!!''陳sir講''你乖定衰??''(我無奈咗陣)

sir唔講我每次小測最高分(Maths)我都忘記咗~~~

我無心講大話,,我真係忘記咗~~~

ENG要演講,,抽唔中我,,YEAH!!

成堂同嬸嬸傾計,,Gramma一定講唔到,,

教得太慢,,Miss Wen一定要快D啦,,

我都係中意林sir教多D,,起碼好過Miss Wen,,

太多功課啦~~做死人咩???

 

發表時間:2009-10-16 06:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 yi_acerbic 的日誌)


nganga120 於 2009-10-31 08:54 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vicki_ying 於 2009-10-31 07:49 PM 發表:
cM;] *
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kate20chan 於 2009-10-30 12:19 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xian817 於 2009-10-23 10:04 PM 發表:
cM`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kate20chan 於 2009-10-23 09:25 PM 發表:
cm`;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovelambi520 於 2009-10-20 06:39 PM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SMY_1109 於 2009-10-18 03:56 PM 發表:
c0mm3nt`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lilotitcc 於 2009-10-17 06:29 PM 發表:
丙丙真係衰.唔相你
真係好多功課=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lok_jai 於 2009-10-16 07:12 PM 發表:
無我個名嫁\3/
打死你!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kate20chan 於 2009-10-16 06:52 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]