| «‹ August 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|

2009 年 11 月 6 日 星期五  |
| 2009-11-06 |
分類: 未分類 |
今日終於派完試卷,,先報成績吧!!
CHI :63/100(太差啦~~)
ENG: 64/100(仲有得改分,,YEAH!!)
MATHS: 88/90,(196/200)
GEOG:89/100 IS:87/100 CHIST:97/100
HIST: 88/100 LS:36/46
成日都差2.3分先90分,,唉!!真係好慘啊!!!
算啦~~我同''江直樹''差天同地,,
贏左MATHS都算唔錯嫁啦~~
今次失敗咗,,下次再加油啦~~
今日PE就接力,,我最討厭PE啦~~~
放學之後同嬸嬸去canteen,,
食bean curd dessert &魚蛋等上Flute,,
之後行行走走終於找到課室啦~~~
成超多個月冇吹Flute啦,,
吹都真係麻麻地~~~
|
| 發表時間:2009-11-06 06:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你個死人頭.咁叫好差` 未死過!?\3/ 美如姐好叻嫁^_^
|
|
|
maths好勁-__- 所有科都好勁,, 搞到我好自卑添v__v
|
網主回覆
唔好咁講,,比起你班既黃同學,,
我已經被比下去.
不過我相信你考得唔錯嫁!!! Posted at 2009-11-06 07:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|