yi_acerbic
暱稱: yi_acerbic
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-09-24
2010-09-17
2010-09-01
2010-08-29
2010-08-12
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 460
今日人氣: 39
累積人氣: 4100
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


2010-01-06 分類: 未分類

考咗三日試,,唉!!!
睇黎今次見紅,,
MON:ENG LISTENING一定見紅,,
合格就好啦,,不過可能成低,,
空咗好多,,討厭英文!!!
中文一言難盡,,問題深到死,,
唔識做~~~~~
琴日差D早會暈咗係學校,,
頓時所有野都睇唔到,,驚到差D喴,,
人差D跌咗落樓梯,,好采有嬸嬸係身邊,,
面、口唇都白曬,,好似驚動好多人,,
連校長同急救人員都黎,,
校長又問洗唔洗call救護車,,
又幫我把脈、仲之好鬼誇張.
休息咗陣先自己一個開考,,
噪都死,,眼矇矇去考聖經.....
都係聖經容易D,,無咁多唔識,,
應該PASS到掛.(唔會暈到睇錯試題麻)
其他科都麻麻地,,
通識真係通通都唔識,,
WED:世史差D唔夠時間做,,
D長問答寫死人~~~
作文都唔知寫咩,,垃圾!!!
PASS咗就算,,
睇黎其他科都要努力温.
加油!!

發表時間:2010-01-06 01:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 yi_acerbic 的日誌)


yky907 於 2010-01-06 07:13 PM 發表:
冇野嗎=(
小心身體牙=]
c0mm3nT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



choi57yan123 於 2010-01-06 06:47 PM 發表:
小心身體呀!!
:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝關心!!
彩甄仔,,幾時同我SHARE???
Posted at 2010-01-06 07:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SweetTCC 於 2010-01-06 05:48 PM 發表:
唔好掛住考試`唔記得健康丫`;]
冇事就好`
好好休息丫`;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SMY_1109 於 2010-01-06 05:10 PM 發表:
驚動唔到我既a__a
休息下喇~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kate20chan 於 2010-01-06 03:47 PM 發表:
comment;)
冇事就好啦,, 休息多d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nganga120 於 2010-01-06 03:00 PM 發表:
cmcm
加油;;;
我上次都見你差吾多暈-__-
仲有冇事?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝關心!!
已經沒大礙.
Posted at 2010-01-06 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lok_jai 於 2010-01-06 02:14 PM 發表:
你嚇死我!
我都驚動埋~_~
洗唔洗call白車啊XD
成日話自己唔pass喇;
你pass你就`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

玩野啊,,死人頭.
pass我就.........???
 
Posted at 2010-01-06 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lilotitcc 於 2010-01-06 01:59 PM 發表:
哈哈哈..CALL"白車
你一定PASS ぅωぅ
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]