今日朝早番到班房,,
DR.就係禁嘈,,
唔理佢,繼續做GEB!!!
受藥物影響,,連續三堂都好累,,
好想睡一會兒.
小息去買三文治食,,
一番黎阿樂就話我,SORRY!!!
番咗屋企食,,係禁整個頭,,
費是PE堂頭髮跌晒!!!
跑咗8分鐘後練跳遠,,
又叫我地搬,,又話我太慢,,
你好煩啊!!!
之後放學去學長笛,,
突然成班人話同我地錄影,,
又臨急抱佛腳呢,,鄧生勸咗我地超久,,
終究冇人答應,,最後俾佢地影到我地側面.
之後同Miss Wan傾咗成個鐘,,
講咗我同嬸嬸好多野,,
到7點先走~~~
希望你明白我地的說話!!
|