就泥搬拉食屎!__________________!
今日諗住同超超出-_-
點知個條白痴話吾得聞.
牙媽叫左我同佢系屋企執野.
執好哂d野要搬屋企拉.
佢話應該系我生日前搬到-_-
咁就仆街.
我都吾想搬:(
有冇搞錯. :p
之前執執執. 好攰-__-v
之後差吾多07:30佢系上水番泥搵我.
之後我牙媽又叫我同佢食野.
話好耐冇同過我食-_-
同佢食左好多野. 勁飽.
成日冇淡有食.
同佢食就可以食多d野拉v3v
飽飽就心情好拉*v*
之後去搵超超同kk.
買左新野.
未食過. DJ-MIX
都好正. 我去到冇耐.
超超話要回家去.
個陣好似10點幾咋.
之後同KK系到煲左陣.
小蚊話泥-_-v
泥左. 系基地到坐坐坐.煲煲煲
蚊話吾想系到.
去左5人到坐. 傾偈.
唉唉唉唉唉\_____/
之後差吾多11:30...吾知系咪.
番屋企.
番到超肚痛. 我頂!_!
可能食吾慣個隻咁既野.
---------------------------------------
忍著比起死更辛苦\__/
|