不知大家的暑假過得怎樣?開心,沈悶......我覺得我的暑假絕大部份都好沈悶.冇咩野可以做.Prepare?唔好開玩笑.彈琴?上錯你個心.
唉...真係唔知可以做D咩.可以做的就是等待,等待快D開學,現在,我覺得暑假未必真係好像細個果時一樣.番學可能仲開心過放暑假.