﹎0天傷感↖
yickning
暱稱: 檸檬
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
深刻
不明白
姊姊的生日
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
julie's xanga
my guestbook
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 11
今日人氣: 24
累積人氣: 532
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


悶... 無奈 分類: 未分類

不知大家的暑假過得怎樣?開心,沈悶......我覺得我的暑假絕大部份都好沈悶.冇咩野可以做.Prepare?唔好開玩笑.彈琴?上錯你個心.

唉...真係唔知可以做D咩.可以做的就是等待,等待快D開學,現在,我覺得暑假未必真係好像細個果時一樣.番學可能仲開心過放暑假.






訪客留言 (返回 yickning 的日誌)


穗穗 於 2007-09-01 10:43 AM 發表:
我都有同感!呢個暑假雖然去左CANADA,但係都好悶!為有日日去圖書館囉!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉,沒法子,為有等開學啦!
Posted at 2007-09-01 10:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



christy 於 2007-09-01 10:39 AM 發表:
In this summy hoilday , I haven't feel boring , because I am so busy , to study at new school . I have no watch conan for 1 week la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

That's gd.你要比心機呀.我十年冇看過柯南.cry...
Posted at 2007-09-01 10:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]