今日HKAC大會操
聽日就畢業la
^∼^^∼^^∼^^∼^^∼^^∼^^∼^^∼^^∼^^∼^
我今日又發燒la
俾人抬左兩次出去
好>>>>>>>>
又^運喎
miss li & 仲有好多人都好照顧我
我好happy^∼^
但我‘好辛苦
聽日好想唔去操呀???????
我今日成日都差唔多一上堂就
sleepingzzzzzzz
上音樂堂
好HAPPY
05同我係咁笑
笑到肚都xxx
現傢想番都唔知有咩好笑la
放左學
同左02040610fatboy15
去打籃球
好變態呀dboys
不過都幾好玩嫁........