今日我好早就起再身,︸︷︸
因為喱兩日都要有學兿嘉年華,︾︿︾
好幸苦呀!又要幫老師手.............︶﹏︶
又要表演,都唔知去邊邊,〝_〞
放再學之後,又要翻去學校幫老師個班拾書,﹌﹎﹌
拾再一陣,畢業生D都翻黎幫手,真開心!!!!!!!!^∼^
今日我放學個時,黃老師話會講中文囉A個D同學,︶︷︶
但平時囉A個D同學,連常識都囉C,真失敗!︾﹏︾
之後,我約左同學去做english project,做到4點9,︼︵︼
我地去左買野食,跟住我地又上番做左倆三字,‵︿′
我地就走啦!﹌﹎﹌