頭先打左好大篇日記,,,點知Hand左<* 唔打Lu::不過!* Ravi,,我好期待開學有本書係我((木台))面架!!哈哈*
新開始!*___小朱加油喔<* 我要活好我自己*不要再為誰人而開心,,哭泣''' 是對是錯>>都無須再理''' 邊個呃我...我都唔想再去理!*
可以既<大家見到我''都請給我1個抱抱... 支持我___鼓勵我)))可以嗎?*
不知道你會否亦記得我這個舊日記,,? 不知道你某天會否忽發奇想,,click入這個舊日記...? 我知道你這樣做是為我好... 只係,,,這樣令我有很多擔心,,很多害怕... 怕你會對我淡,,,怕不知何時何日才能再見到你... 怕你...會離開我.... 其實這一切一切,,就只是我欠缺安全感.... 我知道我應該相信你,,,只係我還想聽到你親口說... 答應詔你會努力,,我必定會!* 我會用事實去証明,,,我可以2邊兼顧... 我會...好想你............