今日訓到十點幾就起左身..玩左陣電腦.. 就換3落街LU..係虹橋搵位.. 悶都我死..等左成個鐘..D人先黎齊... 食左好小野...緊住去行街..得個行字.. 緊住去左影相就番HOME啦... 之後玩腦...影相...食左小小野... 緊住訓左陣就出去LU..去到勁早... SO去左BUY糖...今次到羅賽遲到... 補完走人..番HOME食飯...好多人... 食左好多野下..BUT唔係幾夠... 緊住出去補習啦...ECON好悶...BUT好精神.. 補完番HOME..要人做野...BUT冇做.. 超累呀..緊住炒飯食..好味...食完汁野... THEN打日記...沖涼..訓...
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 187 | »
朋友