8點幾起左身...緊住沖涼..沖完先發覺好似早左d咁..
哈...好傻呀...緊住玩電腦...玩到好累呀...琴晚又唔夠訓啵..
緊住整野食..食完...玩多陣...汁野..出街...
去到荃蕙...又遲左添...今次又多個人啦..哈..
緊住係咁打..打到好熱呀..隻腳又有d痛...
其實行緊去個陣都有d痛嫁啦...打完仲痛..
緊住去左飲茶...食左dd野....=3=
緊住幫大姨拎報紙去賣...超好笑...周圍撞...又勁重啵..
買完上左去去屋企...食埋飯先走...哈..又麻煩他們啦..
緊住岩車番屋企...不停係度諗野...呵...又眼訓..
番到屋企...見到木台有野食...yeah...好味..
係朱古力..平時唔係點鍾意食...but今日想sweet sweet下..
緊住同人chat下...夠12點..同人講happy new year...哈..
緊住睇電視...超悶...無la la電話震...嚇親我...真係估佢唔到..
傾完..打埋日記..訓...
ps...3點冇打黎...呃我..
12點幾打黎...辛苦哂..
繼續呀...加油...呵呵呵...>3<啜啜..
|