`[♥❤]________{Y}iki☠
☠☠☠☠i love 金魚咀xd ☠☠☠☠
yikiwei
暱稱: Yiki_金魚*嫩魏`;★}
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 63
今日人氣: 0
累積人氣: 1378
2009 年 3 月 29 日  星期日   清涼


好耐冇見X3X他... 開心 分類: 20093

今日一起身-O-12點半了XDDD

禧重未起身@___@都冇打比我""悶悶地~

之後上MsN`同某人大嘈了一交``.他真的太煩了...

之後邊等禧訓醒邊同希MsN xddd

之後出左好運@___@兜左好耐xddd

買左新電話@___@ku990!!好煩人~___~""玩到頭都爆"

同希去公園到hAe!xd 過左一次輝都黎左xd 上左輝屋企玩xdd

超好玩;} 哈哈..今日腳起左2個水泡-____-好痛...痛到喊~真係-_-xd

禧sD 黎話呵番xdd   好搞笑xd我話比你d fans打我呀0.0v""

呢排相相xddd

 




訪客留言 (返回 yikiwei 的日誌)


SallyLing23 於 2009-06-23 09:11 PM 發表:
我下下下下下下個人
你做咩冇啦啦起到鬧人呀!!
人地靚唔靚關你撚事
你妒忌人地就出句聲
等人地唔好登D相出黎
令你妒忌啦!!
人地化妝影相關你咩事
人地落妝似隻鬼咁又點
你有見過咩
話唔定你落妝之後
似個如花耶*O*
話人地肥婆
家下你好瘦耶-__-"
肥唔肥而家係咪影響到你嘅日常生活呀
唔係就收嗲啦唔該
話佢係豬
咁你又係咩呀
牛呀?猩猩呀?
你話你唔覺意睇到佢D相就想死-__-"
咁又唔見你而家去死
話佢成個傻系
咁你係咩呀
傻撚呀??
就算佢個名係衰過人呀
咁又點!!
好過你呀
邊個一讀你個名出黎
根本就污染左人地把口囉唔該!!
佢跟邊到都好過跟你呀
如果係跟你呀
日日沖幾次涼都仲有你浸味囉
佢讀楊葛關你系事呀
你又知佢影衰曬間學校-__-"
難道你又係讀楊葛呀
邊班呀?幾多號呀又!!
嘩,如果有你咁嘅人起楊葛讀嘅話先真係影衰啦!!
同埋你都識得話都唔有學校收啦
咁點轉呀聰明-__-"
你係咪因為自己太過聰明呀
所以變得有D傻傻地呀
唔係就收撚皮啦
仲有呀
起到打晒人地D野出黎
你冇野呀嘛
我下個人講得岩呀
你咁靚
咪登你D相出黎比下囉
睇邊個靚D!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Janice_ching 於 2009-06-11 03:42 AM 發表:
我下下下下下面果個人!
咩撚事呀你?
收咩撚收
摺埋啦你@@
你老母就真系豬啦
開豬場嫁你?
話人系豬!`
響曬我知已全朵?!`
點都唔夠你個名衰啦-3-.
如果佢系傻系你系豬西啦!
人地轉唔轉關你撚事
唔好理埋d唔關你事既野啦
佢踩親你條豬尾咩?
有問題既出黎傾囉!
你好令呀?p0相出黎睇下
我信大家都想知你幾令呀e_e
你咁勁呀ma`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ar_lung20 於 2009-05-17 01:15 AM 發表:
我下下下下果個人!
你講埋d難聽ge說話傷害人!
你有冇病呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laiyeebaby 於 2009-05-11 11:40 AM 發表:
yiki 你d3l左佢個c0mMenT 吧-.-"
人家打你的名字出來
你不是由人家打吧-______-"
還是刪了它吧~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laiyeebaby 於 2009-05-08 09:45 PM 發表:
我下下果個人-.-
洗5洗打埋人地大名唷-_______-"
咁都知係楊葛.?-[ ]-
你去過人地相薄睇果張校服信?~_~
洗5洗鬧咁勁?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laiyeebaby 於 2009-05-08 09:29 PM 發表:
c0mMenT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



你老母!~ 於 2009-05-08 09:20 PM 發表:
柒頭收啦~唔好意為你自己好靚咁
D自拍好似好靚咁落妝成隻鬼咁樣~
肥系你好燃豬呀!
係人都覺得你柒同豬你好心就唔好POST D相出黎啦!~
唔覺意睇到都想死....=.=
你最好QOOZA都唔好打啦~打埋D ON9野!~
成日傻系咁~!
肥婆!~!~!
鍾淑怡個名都衰過人~!重要話自己有料..收啦~
你跟邊到呀?
有你D咁O既人係楊葛影衰灑啦~!~!
快D轉學啦~不過可能冇學校會收你囉~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIUHEI52o 於 2009-05-05 10:43 PM 發表:
路過:s`
c0mm3nt;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovingah 於 2009-04-23 10:19 AM 發表:
應該係二,三張 ...
打錯=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovingah 於 2009-04-23 10:18 AM 發表:
c0mment ava
我都唔明第一,二張係咩尼A[]A
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]