今日番小學牙..
7點起身搞好d野..
就出門口..約ivy..
去m記食早餐牙我地..
食完.就入去hall喇..
幾驚冇乜人番去牙..哈
之後abey都黎埋..開心..
畢業禮開始lu....xd
我同ivy sms既時間都開始喇..
我全程同佢sd msg牙..!!
笑爆咀..呵呵../\/\*
之後9點幾..見到10幾個小學fd牙..
好開心牙..!!><””
大約12點幾就完喇...
再同abey..ivy去m記牙..
好濟牙..=口=”唔想食..
食完顛左一陣abey番屋企..
我就同ivy租碟去佢屋企睇牙..
租左見鬼10同死亡寫真..
我睇左見鬼10lu..
但ivy又驚..咁我就陪佢睇多次..
ivy佢驚到乜咁..哈哈..
我睇左一次..都覺得冇乜野好驚.
嘻嘻..全程係度大叫..
睇完見鬼10..睇死亡寫真牙..
好悶wo..唔知佢講咩..
睇完再係佢屋企搞左陣野...
我就番屋企喇..!!!!
|