成日都落雨∼
唔中意落雨呀∼
琴日打波個陣∼
個波就快出街~'
我即刻飛過去撿~
點知停車場個地又濕又滑~
跌到我一仆一碌~'
好痛呀,流咗好多血 (我冇喊到=.=)
跟住去醫療室,,
佢查紅藥水...好多野∼
唉∼今日真黑仔呀
今朝又比老師抽中咗要查體溫,
我當然冇量la=.=(好懶o既我)
,,比老師係手冊寫"該生是日沒有量度體溫"
=.=(好無奈)
係到講多次~謝於瓏生日快樂∼
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »