呢幾日成日都好大風
琴日我同dicky去咗吳欣樺個生日會
佢屋企係"差館"里 =v=
我都唔知點去'
好彩dicky知姐
如果咪死得-]
去到佢屋企樓下]]
我地就即刻打上去/
睇下有冇男仔係上面`
一打;;
我都味講喂,
佢就大叫"上黎啦’
="=+-
無奈死]]
之後我地睇番張邀請卡-
知道佢住12樓]]
=-=我都係住12樓
上到去
佢個走廊勁hot``
又搵唔到個B室
到過咗3mins
終於比我地見到,,,
原來要傾斜45度先睇到--
入到去-
嗶
勁多人``
差唔多成班都係哂到=-=
佢個屋企又唔係大,,..
又要請咁多人去=-=
之後我就同dicky入房玩computer.,.
佢部computer都冇野玩既..
得lf2
因為冇野做..
so照玩
玩咗半個鐘到
我地都唔想玩啦
就開咗dicky個msn'
過咗陣-
就開咗我個個-=
@#$ 我本身唔想開,
點知佢地3個
:dicky,董知海,林志勤
佢地等我打完ps之後
董知海同林志勤捉住我隻手
dicky就係我個msn到亂講野
個日3點我係msn有同過你講野既人
唔好當真!
之後就出去食野
到3點2我就要走
要補習
到咗夜晚
睇完TV就訓lo

I like walk in the rain
because no one know
I'm crying
|