暱稱: 回 憶 在 摩 天 輪 ,,, 那 兒 有 我 們 童 年
性別: 男
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE..*

唔好信

2006 年 8 月 11 日  星期五

呢幾日成日都好大風

琴日我同dicky去咗吳欣樺個生日會

佢屋企係"差館"里   =v=

我都唔知點去'

好彩dicky知姐

如果咪死得-]

去到佢屋企樓下]]

我地就即刻打上去/

睇下有冇男仔係上面`

一打;;

我都味講喂,

佢就大叫"上黎啦’

="=+-

無奈死]]

之後我地睇番張邀請卡-

知道佢住12樓]]

=-=我都係住12樓

上到去

佢個走廊勁hot``

又搵唔到個B室

到過咗3mins

終於比我地見到,,,

原來要傾斜45度先睇到--

入到去-

勁多人``

差唔多成班都係哂到=-=

佢個屋企又唔係大,,..

又要請咁多人去=-=

之後我就同dicky入房玩computer.,.

佢部computer都冇野玩既..

得lf2

因為冇野做..

so照玩

玩咗半個鐘到

我地都唔想玩啦

就開咗dicky個msn'

過咗陣-

就開咗我個個-=

@#$ 我本身唔想開,

點知佢地3個

:dicky,董知海,林志勤

佢地等我打完ps之後

董知海同林志勤捉住我隻手

dicky就係我個msn到亂講野

個日3點我係msn有同過你講野既人

唔好當真!

之後就出去食野

到3點2我就要走

要補習

到咗夜晚

睇完TV就訓lo

I like walk in the rain

because no one know

I'm crying

 



2006-08-11 09:50 AM

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 42 | »