*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日遲到"學科測驗都遲到"真係.... 第1科測英文...小息...中文...放lunch....數學" 考完跟住返課室"係咁影相= ="影得好樣衰呢 放學"又影相*唔知點解今日好想返屋企..係學校坐到4點3道即刻返屋企" 係未我太掛住佢呢"返到屋企坐左係道係咁諗佢"唔知幾點見到佢online就 即刻add佢"點知佢打緊機話過一陣搵我"點知off...唔知點解 我又好唔開心好想喊咁"11點幾佢再online我就好開心lu"不過傾左陣 魯弓又打機lu"不過唔怕啦"我會等佢打完既>v<" 今日係原全冇心情打日記呀"算啦算啦"因為我真係好鬼屎愛佢也><" 你又呃我...又話打完機add我><"嗚....魯弓也 其實你愛唔愛我><"
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-06-07 12:51 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||