唉,,,都唔知點解.....呢幾日會咁黑仔ge><
我從來都唔會唔記得帶書嫁!!係呢幾日先係咁......
呢排真係有好多唔開心ge事呀!!
成日向到笑啦.....成個百痴咁.....笑唔出咪唔好笑囉;做乜野
向到扮姐!!
我現家ge心情係冇人知道嫁.......我都唔會同人講!!
我都係唔好成日發夢啦!!我同佢今管就係冇可能.......我要記得我定下ge承諾;唔可以忘記!
佢係邊個姐?!佢有咩好呀?!佢可以令我小涼動情咩?!
個個男仔都唔係好人尼嫁!!個個都係厄人嫁.....有邊個係知道我想諗乜架?!有邊個知道我需要
d咩呀?!有邊個係唔花心嫁?!
我ge答案係......冇嫁!!
我係唔靚呀,,我認!!我係蠢呀,,我認!!我係扮野呀,,我認!!我係冇用呀,,我認!!我係容易喊呀,,我
認.......總之我係一個冇任何優點ge女仔!!我認!!
邊個罵我乜野,,我都認!!
我放學唔去咁多seven啦~我唔可以食咁鬼死得野!!肥死呀=.="
|