| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 24 日 星期三 
|
發脾氣' '' ''
姜sir真係幾好笑..= =
放學見到呀藍....
呀潘好似我呀哥呀....天氣凍叫我著多件衫- -"
以為佢form3...其實佢form5嫁啦.....俾心機呀!
陳瑞祺喇沙d校服好令呀....雖然係男校....條tie同條褲都係黑色...
佢又好啦....間學校咁正....成績又掂....羨慕死啦><
|
| 刊登時間︰2007-01-24 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 406 | »
|