今天學校開始放早,放12點。
今日悶死,成日都係唱歌比賽,好悶,我悶到想訓教zZZZZZZ
有個人組、組合組。
有d唱得幾好聽,有d唱得好難聽,有d唱得好悶,有d彈琴,有d表演魔術,有d跳舞...
到左最後,就講邊個得獎啦,就完左,我地就上返課室,食埋個飯就放學。