今日天天氣唔錯,岩好我有2張海洋公園成人既門票。我呀爸得閒,我就同我呀爸去海洋公園玩。
首先我地由我家(油塘)既MTR搭去銅羅灣轉車搭小巴到海洋公園,到左海洋公園門口時,我地去廁所先入場。
入左之後,我地去左一間精品店吹一吹冷氣,先出去玩。
吹完,我地就去搭登山纜車上山頂(因為山下冇咩好野玩-,-)。
上左山頂之後,我地就去左海洋劇場睇海豚同埋海師既表演,3點30分先開始。
到左3點30分就開始左啦。
開始時,有4隻海豚一起游到中間,一到中間就一起跳起來,好有合作既精神A_A,我地好多觀眾都一起為它們鼓掌。
大約到左4點時就表演完啦。
我就同呀爸去食野,玩機動遊戲。
到左6點就返屋企啦。(個身都係汗,腳又累又痛,又熱,哂命-,-)
|