煙煙的部落格
yimoby2
暱稱: 心太軟
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好唔明白囉
好煩~_~
我有3張書展入場票呀&...
新造型@@
好耐冇玩跑online啦
文章分類
全部 (53)
日常生活 (3)
作文 (5)
我的事 (10)
校園生活 (5)
笑話 (19)
愛情 (7)
歌手 (1)
歌曲 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
羅志祥blog
YouTube
娛樂百分百
跑online
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 436
今日人氣: 49
累積人氣: 3100
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 29 日  星期二   晴天


去海洋公園 分類: 日常生活

今日天天氣唔錯,岩好我有2張海洋公園成人既門票。我呀爸得閒,我就同我呀爸去海洋公園玩。

首先我地由我家(油塘)既MTR搭去銅羅灣轉車搭小巴到海洋公園,到左海洋公園門口時,我地去廁所先入場。

入左之後,我地去左一間精品店吹一吹冷氣,先出去玩。

吹完,我地就去搭登山纜車上山頂(因為山下冇咩好野玩-,-)。

上左山頂之後,我地就去左海洋劇場睇海豚同埋海師既表演,3點30分先開始。

到左3點30分就開始左啦。

開始時,有4隻海豚一起游到中間,一到中間就一起跳起來,好有合作既精神A_A,我地好多觀眾都一起為它們鼓掌。

大約到左4點時就表演完啦。

我就同呀爸去食野,玩機動遊戲。

到左6點就返屋企啦。(個身都係汗,腳又累又痛,又熱,哂命-,-)






訪客留言 (返回 yimoby2 的日誌)


yimoby2 於 2010-07-02 01:37 PM 發表:
我2張海洋公園門票係人地送比我嫁=]
話6月30日之前用
到左7月就唔可以用啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Reaper2010 於 2010-07-01 08:03 PM 發表:
又係...
最好係11月去
又唔凍又唔熱
好舒服
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我2張海洋公園門票係人地送比我嫁=]
話6月30日之前用
到左7月就唔可以用啦=]
Posted at 2010-07-02 01:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iling151613 於 2010-07-01 06:52 PM 發表:
My bAbIi
/□...;﹌-c0mM23t\\×﹎"]]゙╳〝

I aLWayS 1oVe U...
pLz KeEP hAvE 10vE mE hEArtS
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]