今日又請假去瑪麗醫院。
不過咁都好呀,唔洗返學,反正返到學校冇咩野做,悶死。
手術時間又改了日子了,改定係8月5號做手術。
我一點都唔驚,如果我死左,反正都唔會有咩朋友理我嫁。
死就死,活就活。
☆就當我從不存在吧☆