Yeah!!
終於放暑假啦。
就唔洗日日都咁早起身,可以慢慢訓個飽啦!!
放假,得閒就玩電腦、睇電視、去圖書館借一DD書返黎睇、訓午覺、發呆等等。
不過升中學既六年班就慘了,佢地要去中學註冊、買中學既課本等等。
我就快升六年班啦,希望可以同我大佬同一班啦,最好唔同個死人鍾卓賢一班,哼哼哼!!!
個死人鍾卓賢煩死,以前上堂係咁嗌個鬼殺咁嘈,我呢年五年班全年都同佢一起坐,慘死啦我!!
我做功課時,佢抄我D功課,衰到死!!