大家估下我依家係邊????hehe~~
無錯la~~大家真係醒目ga 姐..我依家係大陸ar!~~
返左來都好幾日啦...不過身體就唔係咁舒服~~
首先,第一日返到來都夜晚7點幾lu~~
第二日同公公,大姨,舅父,舅母佢地去飲茶,
隻腳好痛ar~~ 都唔知咩事,隻右腳好辛苦ar!~
搞到我一反常態咁行到好似turtle咁慢......=="
飲完茶,陪吖媽買餸果陣見到玲玲佢媽媽,跟住咪同佢傾左半個鐘計law~~
仲可以順便休息下添....hehe~

尋日,幾乎成日都係屋屋ar!!
點解唔出去? 之唔係因為隻眼痕囉....辛苦死了....
一起身,變左rabbit咁對眼...紅筋出晒ar~~
本身想訓晏d...但係都訓唔到ar!!
跟住起身用熱水敷左下,舒服好多了........^^
呢幾日係屋企睇電視,睇<最後之舞>,都幾好睇wor...haha~~
仲有...仲有ar!!夜晚套<法證>真係超好睇ar!!正!!
好啦...聽日一定要陪玲玲出街行下la~~要shopping~~^^

to vicky:
sorry ar!!唔記得同你講我返大陸添....我依家仲係大陸ar...
to angi:
我果日應該都陪唔到你la~~sorry~~
露營咁平咋? 幾時去ar?有機會去wor~~haha
好耐未試過咁玩啦因為
|