今日同黑柴出去交收野...佢交收個POTER扣...但係交收POTER扣之前行左一陣AMP喎見到D勁貴既野...但係我就要等到7點30分先交收...唉...我地去但Mega box 但係我地見到好多間店都未見到間visvim...又話又...行左一陣...就去mk行...行左潮特..想搵間野....行左上去..完來係下面...知後就行去佐敦..但係黑柴話好耐無去尖咀...行左陣就去番佐敦...交收啦...個個人真耐...7點等到7點半- -''...交收個時真多人....比你地睇下D相啦...!!
APM勁貴野- -'' 成個都係買E D野...- -''貴貴

只係交收就人山人海啦...嘩 今日的戰利...西瓜呢...都幾令呀..!!

CLOT來嫁
|