今日係我嘅大日子!
最早係陳焯賢,早好多日已經同我講生日快樂~.V.
今朝已經想死,邦&生轟炸嘈醒,-3-
轉頭到屋企人'
搞甘耐'出去搵佢地啦'爽一口氣
______________________________________
邦又嬲左吹b寶貝5聽電話走左,
手束無策丫!
後來邦5去,得我,吹b寶貝,廢祡去海洋公園丫!
去到展露哂我,吹b寶貝瘋癲一面><
玩過山車勁勁勁嗌!!!
把聲沙埋!係狂[啊啊啊......]
______________________________________
正">< 去海盜船玩,
我,吹b寶貝擧手5扶住!!嗌ㄚ!!!!!XD
起激!><" 就跌甘制!救命
______________________________________
去玩跳樓機,我淆哂...甘多之中最驚;'(
玩完同ㄚ媽講:以後5會跳樓死!!!
太恐佈啦!!!跳樓一點都5好受
受驚後,去食薯圈加可樂一杯,幾好食~
______________________________________
食完玩360度甘轉嘅game,冇甘驚超涼X)
再去隔離玩香蕉船(幾乎有5少都5記得叫咩- -")
玩完濕哂丫>3<隻船滑落去最正''X]
原來不知不覺踏入黃昏, 太陽蛋幾靚
______________________________________
D野5少都重覆甘玩左幾次,
最深刻係臨走玩最後開出嘅過山車!
真係好開心,勁嗌[今日生日好開心ㄚ!!!吹b寶貝!!!]
將你拋出嘅感覺好刺激!!!玩過又再玩'原來係甘正"
______________________________________
由於3點幾先去到,時間5多,
但夠玩哂D刺激嘅機動遊戲!X)
之後搭車番歸,下次再玩過XP
吹b寶貝,廢祡多謝陪我過一個甘好玩嘅生晨!
______________________________________
未摸清心底,真係5知道... 2日"++"
  
|