17/4
頭先打左陣機....唔知點解訓唔著!等陣打唔打比佢叫佢起身好呢?我唔知呀....好煩呢!明明知道妳都唔中意我....但係點解我仲會妳做咁多野呢?第一次散個陣...妳問我....我點樣比幸福你!?講真....我真係唔知!但係為左你...我做咩都得.....!真係好想好想再次攬住你...!
p.s愛你不只是一朝一日既事
19/4
今日kiko同kow 5點幾上左黎....Hea左陣..........(閱讀全文)