星期一去左周家裕屋企,玩 winning eleven 2009,玩小組賽,我同葉維盛,朱XX和周家裕一組
我用德國,第一場對周家裕,上半場打成1:1,但下半場搶攻,後防立即輸左3球,大敗1:4
第二場對葉維盛,全場狂攻羸1:0
第三場對朱XX,好輕鬆,大炒4:0
踢完有人好吾開心,走入廁所哭,我都係第一次見人打機打到哭!!