QOOZA

2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天


2010-07-08 分類: 未分類

 星期一去左周家裕屋企,玩 winning eleven 2009,玩小組賽,我同葉維盛,朱XX和周家裕一組

我用德國,第一場對周家裕,上半場打成1:1,但下半場搶攻,後防立即輸左3球,大敗1:4

第二場對葉維盛,全場狂攻羸1:0

第三場對朱XX,好輕鬆,大炒4:0

踢完有人好吾開心,走入廁所哭,我都係第一次見人打機打到哭!!



« | 1 | 2 |