今日去完camp:)
好攰..周身骨痛..唉老啦xd
個camp好好玩. 兩日一夜ge '~'
真係好好玩-_-//
但完camp搭車番黎之後校長要我地留係課室.唔比走.
超不爽 -_-!
之後係到hea xd....
番到屋企就玩電腦..
之後番呀爺屋企又玩電腦...0v0
'3'當然仲有食飯柯尿哥D a_a
今晚係爺家訓..因為聽日娘親黎接我睇牙-X-..
p.S.1 : 而家可能又由nso轉番Wdo xd!
p.s.2 : (?)ps2... 之前哥幾篇野del左.. 因為有d問題xd..
|